fatmanurturgut Merhabalar, öncelikle hepinize iyi günler diliyorum. Sizlerle danışmak istediğim bir konum var eğer yardımcı olursanız çok sevinirim. 10 hafta 5 günlük hamileyim. Hamileliğimden önce sigara kullanıyordum. Hamileliğimi öğrendikten sonra bir müddet bıraktım. Fakat sonra günde 2 tane olmakla beraber şuan kullanıyorum çok üzülüyorum ve çok korkuyorum. Benim gibi olan anneler var mı ?Bana yardımcı olabilecek arkadaşlarım var mı ? Fikirlerine ihtiyacım var.
Ssa fatmanurturgut bende hamile olmadan once sigara kullanıyordum ama azaltmistim hamile oldugumu ogrendigimde paketi tüm çöpe attim ve agzima bile surmedim suan sigara icilen bir ortamda durmak bile benim icin vicdan azabi umarim sizde biran once birakirsiniz 😊😊
Bilinmeyen34 fatmanurturgut belki çocuğunuzu dünyaya getirirsiniz ama ileride yaşayacağı sıkıntıları görmezden gelemezsiniz. En basiti alerji oluyorlar,nefes alamıyorlar ve burunları sürekli akıntılı.bunu yapmaya bence hakkınız yok
Pszge Bende kullanıyordum vicdanım el vermeden aynı senin gibi düşük yaşadım dr a sordum kanıtlanmış bi zararı Yok dedi benim çevremde herkes içmiş içen hamilelerde var maşallah doğurdularda eğer birşey olacak birşey bahane oluyo canım içmesen iyi tabide insan tutamıyo kendini maalesef
Mevadad 1-2 tanesi yok bu işin, bebeğinize zarar veriyorsunuz. Kendinizi sinir stresden uzak tutmak için uğraş bulun kendize. Siz 5 dk rahat hissedeceksiniz diye miniğin zarar görmesi sizin vicdansız biri olduğunuzun göstergesi. İnsan saçının teline zarar gelmesine kıyamaz. Siz iradesiz birisiniz diye çocuk zarar görmemeli
Ssa Pszge kanitlanmis bir zarari yok hersey olacagina varir gibisinden soyleyince aman ic gitsin nolacak der gibi olmus 😂
Pszge Ssa evet yokmuş olsa o kadar içen hamileler var sadece hamilelikte değil normaldede keşke hiç içilmese çok şükür bıraktım ben
ValideSultan Kanıtlanmış zararı tok derken ya bu yetişkin insanı kanser yapıyorken anne karnındaki bezelye kadar şeye zararı kanıtlanmamış neden kendinizi kandırıyorsunuz...
kubrakrbtk Bende hamile kalmadan önce kullanıyordum. ama hamile olduğumu ögrenir öğrenmez 1 tane bile içmedim. Elimdeki paketi hemen attım. Önce kafamda bitirdim Bir tanıdıgım var oda içiyordu hamileliğinde şuanda kızı daha 3-4 yaşlarında kızının bütün dişleri çürük ve kız halaa konuşamıyor bunları nedenleri başka birşeyde olabilr tabiki ama tanıdıgımda acaba ben sigara içtigimdenmi böyle bu cocuk diye düşünmüyor vicdansızca davranıyor bana göre. Bende suanda 5 aylık hamileyim 5 aydır içmiyorum sigara yeri geliyo zor tutuyorm kendimi ama küçücük bi can var içimde onu getiriyorm aklıma umarım bırakabilrsin sende 🙏👼🏻 Ve hatta 5 ayda 10 kilo aldım normalinden biraz fazla ve bunun sebebi sigrayıda bırakmış olmam aynı zamanda ama dediğim gibi yapacak birseyim yok kaç kilo alırsam alıyım çocuguma bu kötülügü yapamamm.