Sabah 9da doktora gittim sancım vardı doktor muayene etti test falan istedi nst bağlandı, sancım çıktı. Bir ilaç verdi kasılmalar azalsın diye. Öğlenleri 1 tane içmemi söyledi. 10 gün daha bebiş dursun dedi. Açılmam yokmuş, rahim ağzında hafif bir kısalma varmış. Sonra eve geldim. Gece gündüz sancın olursa gel nst bakılır dedi. Ilaci öğlen ilk kez içtim bugün. Sabah 9dan beri sancım hiçbir şekilde azalmadı. Sonuçta ilacı daha bir kez içtim. Hemen sihirle etki edecek değil. Ama sancım da geçmiyor. Belim kasıklarım ağrımaktan sancı girmesinden bebek bir yere toplanıp taş gibi olmasından vücudum yoruldu bildiğiniz perişan oldum. Nst için gitmem gerek mi şu an tam ne yapmam lazım anlamadım uzanamıyorum da karnım taş gibi olunca ılık bir duşa girdim nafile. Böyle bir durumda ne yapılır tecrübeliler yazabilir mi🫶🏼🙌🏼🙌🏼