Valla kızlar ne derseniz diyin ben hissediyorum ya bağırsaklar hep sağda çalışmaz benim sağ sabah ve akşam belirli saatlerde pıt pıt atıyo 😂 yavrum benim annesine sinyal veriyo 😅😅🤣 aksini iddia eden bu duyguyu bence hiç yaşamamış veya hissetmemiş bu arada 2. Gebeliğim bu 🥰