Bigsecret3 Kur var gibi duruyor canım İnşallah vardır Rabbim gönlüne göre nasip etsin ama bu testin markası ne genelde mor kapaklılar çok yanıltma çıkartıyor diyorlar ama
1prens_1prensesannesi_ Kur Var canım benim de böyle çıkmıştı geciktikten 2 gün sonra kan verdim beta yüksek çıktı kan ver bir an önce hayırlı olsun ♡
Eda1254 Kur ay var sanki ama bazı testler yanıltıcı oluyo sizi üzmek istemem ama en sağlıklısı ve kesin olanı kan testi sanki
Kur Gencoglugizem inşallah canım gözyaşlarımı tutamıyorum eşimde varikosel var inanamıyorum inşallah ya
_Nohut_ Hemen çıktıysa var 🫶🏻 Tekrar bi test yap istersen emin olmak için, Yada kan testi yaptır, Allah gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏼
Gencoglugizem Kur Rabbimden geleni sorgulamamak lazım sen bir iki gün daha dur kan vermeye git. Rabbim öyle büyük ki yıllarca evladı olmayan insanlar gidip evlatlık ediniyor ve arkasından bebekleri oluyor. İnşallah tutunur ve güzel küçük bir çekirdek ailen olur bebeğim 💗🥹
Kur 1prens_1prensesannesi_ üç gün önce 2.3 çıkmıştı kanda daha 6 gün vardı adete şimdi pazartesi kan vericem yine 🫶🏼
Bigsecret3 Kur bu markanın çok yalancı pozitif verdiğini söylediler Ben bunun bir tek sadece kaset testinde doğru sonuç aldım geçen ay pozitif gördüm erken gebelik testinde bana yalancı pozitiflik verdi ama inşallah size doğru pozitifi göstermiştir Rabbim gönlünüzce nasip eylesin size