Kızlar selam, bugün 5+2de vajinal muayeneyle kese gördük. Ancak ben aynı gün lavaboda varla yok arası nokta nokta açık kahve leke gibi şeyler gördüm. Ve aptallık edip parmağımı sokup kontrol ettim. Hemşireme söyledim beni inanılmaz azarladı. Düşük yaparsınız, yapmayın bir daha gibi. Sizce tek seferlik böyle bir şeyden düşük olur mu? Doktor da vajinal baktığı için sıkıntı olmaz diye kendimi rahatlatmaya çalışıyorum.