gbayindir Kızlar aralıkta kizim 4 yaşına girecek iki haftaya da doğumum var arada babasıyla ise gidecek ben hep evde olduğumdan kendim sildim şimdi kendisi alışsın istiyorum tavsiyeniz var mı?
Alisde gbayindir benimde.oglum 4 bucuk.yasinda vallahi silemiyo tiksiniyo eline bulasiyo nasil yapariz bende cozemedim gercekten
Sedagoktugg54 gbayindir Oğlum 5 yaşında hala alışamadı kendisi silmek istemiyor ve benden başkasına asla elletmiyor babası dahil bende 36 haftalık hamileyim ben doğumdayken nasıl olacak bilmiyorum anaokuluna gidiyor okulda hiç kakasını yapmıyor eve kadar tutuyor 😒
KurabiyeninAnnesi123 gbayindir eline selpak kagit havlu verip hadi sil annecim. Diye yönlendirmeyi denediniz mi kizim 3 yasına giricek benmle geliyor wc ye kendi silmek istiyor gördüğü için ben silcem diyor çişini flan yaptiginda size oyun yaparak alıştira bilirsiniz 4 yaş daha iyi anlıyor söyleneni
sosislipasta Sedagoktugg54 son cümlenize bittim yaaa ölüyorum böyle prensipli çocuklara:))) agahahah çok tatlı tutuyor annemde başkası temizleyemezzzzz :))))
Kelebegimmm benim oglum 5 yasinda.artik kendin oyrenmelisim yavas yavas diyorum hayir ben yapamam ogrenemicem sen yap diyor😂banyoda yikanmayi falan kendisi yapiyor tamamen birakib cikabiliyorum ama tualet konusunda igreniyor sanirim
gbayindir KurabiyeninAnnesi123 bazen babası çişe götürüyor mahremiyeti açısından pecete veriyor çişini siler ama kaka da hep ben gidiyorum
Kelebegimmm gbayindir babasi hic temizlemiyor mu?benim imsaAllah 2ci bebegim kiz olacak.insan biraz garipsiyor aceba babasi temizleye bilirmi nasil olur falan diye.ama bir tarafdan da ben nasil oglumu temizlediysem babasida oyle kizini temizleye bilir diye dusunuyorum.
KurabiyeninAnnesi123 gbayindir siz birde ona verin yavaş yavas öğrenicektir ellerini güzelce yikarsiniz ama ona şans tanimadan öğrenmesi biraz zor olabilir bir iki silsin sonra hep kendi silmek ister peceteyi biraz kalın tutun kendi öğrenicektir gördüklerini çabuk kapiyorlar akıllı bebeler☺️
gbayindir Kelebegimmm aslinda 2 yaşından sonra temizlemesin diyorlar benim babasina gerek kalmadı açıkçası annem de yakinimdaydi
Beyza_12 Kelebegimmm benimde kızım var 3.5 yaşında keyfi olarak ona yaptirmiyorum ama ben hastaysam yada başka acil bı işle ilgileniyorsam babası tuvalete götürüyor tabiki
48lipastelboya gbayindir oğlum 6 yaşına basıcak ekimde halen silmiyor ama üstüne de gitmiyorum çünkü 6-7 gğn kadar kakasını yapmıyordu çatlayacak diye korkuyordum yaklaşık 1 senedir düzeldi o yüzden şimdilik yada bir süre daha ben yardım edeceğim
gbayindir 48lipastelboya o zaman şimdiden çok beklenti içine girmeyim zaten çok dışarıda kalmazlar o arada yapacağını sanmıyorum genede ufaktan bir denerim
Bergamot gbayindir silerken tiksiniyorlar evet. Taharet musluğuyla yıkamasını sağlıyorum sonra peçete veriyorum ve kuruluyor. Oğlum 3.5 yaşında bu arada
gbayindir Bergamot şimdi denedim de klozet kapağı adaptörü kullandığımdan denk gelmedi taharet muslugu diğer türlü düşerim diyor
48lipastelboya gbayindir oğlum hiç başka biyerde yapmıyor yapmaz da zaten tutmaya alışkın yalnızca evde yapıyor o yüzden üstüne gitmeyin psikolojik olarak etkilenip tutmaya falan başlar
Bergamot gbayindir ayağının altına tabure koyuyorum e-bebekten almıştım. Klozetin yanlarını tutuyor bir de. O ekstra adaptörden hiç kullanmadım alışmasın diye aslında onu bıraktırabilirseniz taharete de alışır