Bir arkadasım var 2 senelik evli korunmasız iliskiden sonra ertesi gün hapı kullanmasına ragmen hamile kaldı. Bebek gayet sağlıklı bugun kontroldeydik beraber yakın zamanda doğumu gerçekleşecek zaten. Güclü bir ilaca rağmen rabbim nasip etmis kızlar biz cok korktuk düsük olur yada allah korusun hasta sakat bi bebek olur diye. Ama cok saglıklı bizim sıpa :) demem o ki Allah ol diyince gercekten oluyormus. Ben ve benim gibi bebis isteyen tüm annelere belki bi umut oluruz diye buraya yazmak istedik. Allah isteyen herkesin kucagını dogru zamanda hayırlısıyla doldursun insallah ❤️