Valla bende dün gittin 6+2 karından keseyi göremedi alttan bakalım net olsun dedi kese 12.9 mm ama bebeği göremedi bebeği oluşturan parçalar oluşmuş dedi ama bebek yok kalp atışı duymam gerekirken bebeği bile göremedim kesenin içi boştu 1 hafta sonra gel kalp atışlarını duyarsak inşallah kan alırız değerler için dedi çıkarken kanama ağrı olursa acildem giriş yaparsın dedi