_-7_- O ihtiyacı kadarını alıyor zaten fazlasını atıyor o çok normal bendede öyle hatta bazen dışı bütün olarak geliyor benimde normal yani ama ittirebildiğin kadar ittir dediğim gibi ben ayna karşısında yapıyorum en azından ilacı görmüyorum içim rahat ediyor gitti diyorum yani gitmeyince zaten ilacı her türlü görüyorsun orda