sudemdgn 38+2 yim çatı muaynesi yapıldı ama açılmam olmadığını söyledi doktorum. Daha çocuk yukarıda dedi, çarşambaya kadar doğurursan doğurucaksın doğurmazsan sezeryana alıcam cuma günü dedi bu durumu yaşayan varmı ben normal istiyordum çok üzüldüm şahsen
Linamira Hiç üzülmeyin bana da aynısını dediler dinlemedim normal doğumda ısrar ettim ama sonra çok pişman oldum keşke başta Doktorumu dinlesemişim diyorum
Mzzz Benimkide yukardaydi sancıyla assagiya indi ama bazen inmiyormus yani boş yere sancı çekmekte var işin içinde malesef