Asmklc Kızlar 32.haftadayım izne çıktım,doğum iznimi bitirincede gidip istifa edeceğim.Sizler evde nasil vakit geçiriyorsunuz?:)
61fragnat Asmklc kız çocuk doğduktan sonra vakit nasıl geçiyor anlamıyorsun bile 😂 uyanıyorsun bir bakıyorsun akşam olmuş
KurabiyeninAnnesi123 Asmklc temizlik yemek bitiyor hergün çekiyorm koltuklari cadde de oturuyorm çekip silmeyince ev cok pis geliyor icim rahat etmiyor derin girdigim icin günü bitiriyorum 🤦🏼