Edsn Akdere_44 Dila koyacağım 3 haftam var doğuma aşağıda salak bir komşu isim sordu ben de söyleyince daha güzel isimler var diye kendince başka isimler sıraladı densiz
Akdere_44 1prens1prenses_ benim de 4.5 yaşında oğlum var bebeğimizin ad8 ne olsun diyorum BEBEK diyor 😄 güzel bir şey söylese hemen koyarım
Mucizeayla Akdere_44 2 hafta bişey kaldı ikizlere ipek ve ırmak ta karar verdik ilk kızımın adı da Ayla 😊 kısa öz anlaşılır Türkçe isimlerden yanayız 😂
Eyseca Akdere_44 benim oğlumda kuzu olsun diyor kuzu iyimisin kuzu nabiyorsun diye seslenmekten ismi kuzu kaldı haftaya doğacak hala bir ismi yok 😂
Barabar Akdere_44 hayret kimse Asel Lina duru dememiş 😄 espri yapıyorum tabi beğenenler koyabilir 😄 naçizane benim listemde Arya Mila Leyla Helen Deva ve Mahur vardı