Arkadaşlar benimde şöyle bir anım var annem gençliğinde en yakın arkadaşı hamileyken ciğer yemiş ve sonrasında da demişki herkes leke olur diyo diyo bi deneyeyim bakalım kasık bölgesine nasıl olsa gözükmez orası diyerek oraya elini sürüyor ve çocuk doğunca orda leke oluyor neyse ben bu hikayeyi ilk hamileliğimde iş yerinde anlatmadığım kimse kalmadı hepte göstererek anlatıyordum kızımında kasığında doğum lekesi gibi bir leke var bilmiyorum ne kadar doğru yanlış ama var yani