birpcoslu Nurry Ben gebeliğimi öğrendiğimde 3 gün küsürlerdeydi ertesi günü gittiğinde keseyi görmüştüm ama tabii herkes de aynı olacak değil
Gzde_defne Nurry karından 3,4 gün sonra tekrar giderseniz keseyi görürsünüz.isterseniz 2 hafta bekleyin hem kese hem bebek görünür