Pazartesi günü spinal sezaryen oldum kendi isteğimle doktor bebeği çıkardığında normali beklesek de doğmazmış boynuna kordon dolanmış iki kez dedi 🥲 ilk gün ayaklandım şükür sıkıntı yaşamadım, annem kayınvalidem yanımda eşim de çok yardımcı Allah razı olsun. Darısı tüm bekleyenlerin isteyenlerin başına sağlıkla bebişine kavuş inşallah canım 🤲