Irmakelizim06 hayathayal 39+5 bugün salı 40 olcak devlete gidiyorum bu haftada doğmazsa 40+6da direk yatış vercekler suni sancıyla doğum yaptırcaklar 😔🙄 çok inatçı çıktı kızım ben aralık sonu ocak basında doğsun derken nerdeyse şubatta doğcak 😏
Biz Valla bilmiyorum ki kafası asagı da diyor hep demek ki kanal yolunda heralde birde çok önemli bir sorunum daha var hemeroit oldum hemde çok fena hatta yürüyemeyecek kadar doktora da söyledim doktor onlar Doğumda çok kötü oluyorlar şişiyorlar Doğumdan sonra da acısı çok oluyor diyor bi ilaç verdi o daha kötü yaptı yatağım da yatamıyorum durdu durdu son gün başıma bela oldu
Irmakelizim06 hayathayal ya hareketlerinde azalma varmı seninde 3 gündğr akşamları daha fazla oynuyodu bugün çok az oynadı smdide oynamıyo korkmaya basladım,🙄 bide doğum yaklastıkça kaybetme korkusu sardı yarın kontrole gitcem içim içimi yiyo