poyrazmom_ CerkesMaria çok şiddetli ağrılı olmadığı sürece normal canım rahim büyüdüğü için oluyormuş benim hala devam ediyor ara sıra 12. Haftadayım, ağır kaldırmamaya yükseğe uzanmamaya dikkat et
Ecemom_ CerkesMaria gayet normal 11. Haftadayım ve hâlâ da devam ediyor. Çok şiddetli olduğu zaman doktora gittim magnezyum verdi baya iyi geldi dindirdi sancıyı
CerkesMaria poyrazmom_ benim bebegım henuz 4 haftalık ultrasonda bıle gozukmedı ınsallah saglıkla buyuyodur orada
gulcin34 Bende 5 haftalık hamileyim dün sordum bu haftalards normal dedi tutunma ağrısı dedi sol kasığıma biran da ağrı giriyor kısa süre sonra geçiyor. Bebekte tutunmuş ama bilmiyorum bende hala normal mi
CerkesMaria Ecemom_ benim bebegım henuz 4 haftalık ultrasonda bıle gozukmedı ınsallah saglıkla buyuyodur orada
poyrazmom_ CerkesMaria inşallah canım zaten o haftalarda başlıyor çok normal benim de öyleydi hala geçmedi
Ecemom_ CerkesMaria ben bebeğimi ilk defa 7 haftalıkken gördüm. Daha ufak olduğu için görünmemesi normal içini ferah tut göreceksin mutlaka💖😻
CerkesMaria Ecemom_ ah ınsallah bazen korkuyorum doktor beta takıbı yapıcaz bakalım saglıkla ılerlıyor mu dedı nısan ayında bır bebegımı kaybettım rabbım bunu esırgesın bana bagıslasın ınsallah