Merhaba arkadaşlar 39+5 oldum bugün çatı muayenesine gittim şeker değerlerim biraz yüksek olduğu için doktor dayanabilirsen doğumun başlaması için uyarayım dedi bende tamam dedim çatı muayenesinin uzun hali gibi düşünebilirsiniz sanırım buna mebran sıyırma da diyorlar ondan yaptı yaptıktan sonra sancım oldu ama doktor eve geç sancın sıklaşınca gel dedi başına gelen oldu mu olduysa da ne zaman sonra doğum oldu ???