Merhaba anne adayları 5:30 haftalık gebeyim bugün kadın doğum doktoruna muayene olmak için gittiğimde bebek görünmedi görünmediği için Vajinal muayene yapmak istedi doktor kabul ettim ilk Vajinal muayenemi yaptigimda da üç tane myom göründü İki tanesi çok küçükmüş ama bir tanesi sezaryen kanalına doğru ilerliyormuş beş santimmiş bundan kaynaklı çok endişelendim çünkü hiçbir daha öncesinde kanama belirtisi Kaşık ağrılarım olmadı renk dönemim düzenli dört gün sürdü beni daha sonra ultrasona yönlendirdi ultrasonda da küçük küçük mumlar görünmedi ama beş santimlik mi göründü takip edeceğini söyledi haftaya çarşamba günü tekrar gideceğim benim durumumda olan var mı yaşayan var mı neler yaptınız moralim çok bozuk gerçekten