Kosarer doktor sakın hasta olup gelme dedi cünkü sana hiç bi ilaç kullanmam dedi paresetemol tek ilaçmış gebelikde benimde ona alerjim var sıcak corba ve meyve bol su biraz kendime geldim sabah daha kötyüdüm canim eğer bi sıkıntı olursa acile giderim suan sıvı alıyırum diye gitmiyorum yoksa gidip boş serım takdırırim dikkatli olmamız lazım yavrularımızı kcuagımıza sağlıkla alalımda herseye dayanırım