Ktsynr benim de kasılmalarım 32.haftaya girdiğim zaman başlamıştı. Sancı, su gelmesi, kanama vs olmadığı sürece toplanmaların ve kasılmaların normal olduğunu ve haftalar geçtikçe artacağını söylemişti. 36+3’teyim hala kasılma ve sertleşme hissi tam gaz devam🥹🥲