ssevv41 Merhaba kızlar sezarayn öncesi hastanem kanım az olduğu için kan istedi .İnternette bi açık bir kapalı yazıyor .Kocaeli’de bilgisi olan varsa yazabilir mi.A- kana ihtiyacımız var
12moom ssevv41 merhaba benim de kanım çok az sezeryan mi olacaksınız doktorunuz onu mu onerdi kan takviyesi vs aldınız mı
Tutaste_ ssevv41 açıktır. Kardesım kanserken hep gidiyorduk kan verdirmeye beyaz kan için su yolu yapmıstık biliyoruö oyuzden. Nerdesiniz siz
Tutaste_ ssevv41 kapatmazlar kan bankasını gece gündüz açık olur. Kardeşimin kanı bitmişti grce ölümden döndü 1di açıktı rahat olun açık olur