2 ay oldu hala sağ tarafta ağrı oluyor. 2. Sezeryan
Bide sezeryan sonrası bacak ağrısı yaşayan var mıı ayağımın altı topuğu ordan kalçama vuruyor. Ayağımda karıncalanma üşüme oluyo. Uyuşukken vurulan iğneden olabilir diye düşünüyoruz
İnternetten bakınca siyatik sinirle alakalı şeyler yazıyor