Benim de öyle gündüz çok az hareketli gece daha çok hareket ediyor. Bazen uykudan uyanıyorum muhtemelen ben uyurken de minik minik kımıldanıyor. Gündüz bazen diyorum niye hiç hareket etmedi tam üzülüp kafaya takacakken bir tekme atıp modumu düzeltiyor 🤣