sudenur36_ 3 ay 2 günlüğüm karnım kaşınıyor çatlak yağını kullanabilir miyim siz ne zman kullandınız ****
Merve-metin sudenur36_ kaşıntı başladıysa başlayabilirsin canım ben 13-14.haftalardı sanırım başladığımda
Mrvsmt2502 sudenur36_ hakiki zeytinyağının asidini çıkarıp kullandım ilk gebeliğimde ablam ve annem aşırı çatladığı halde bende hiç çatlak oluşmadı