Ben 32+4 te alabilmistim o sekilde yazamadıkları için 33 hafta yazmıslardı. Normalde 23 eylülde 37 haftalık olmam gerekiyorken öyle yazılımca 19 eylülde zorunlu izne çıkmıs oldum. Burda tek fark 4 gün önce iznim bitmis olacak. Ama sizinki sadece 1 gün olduğu için belki direkt 32 yazarlar