Payiz benim hamile olduğumda prolaktin seviyem 49 lardaydı , hemen ilaç falan kullandım ama düşük yapıyorum şuan . Doktorum gebelik düşünürsen tekrardan , yanıma gel bu değerlerine tekrar bakalım dedi . Ona göre yol izleriz diye. Prokaltin hormonunu gebelikte önemliymiş