Mrvsmt2502 çok teşekkür ederim gerçekten, ilk defa bu şekilde çıktı çünkü daha öncekilerde hep dümdüzdü hiç sancı falan çıkmamıştı, günümüzde azaldı artık o yüzden merak ettim. Belli bir şeyin üstünde olunca doğum başlama sancıları sayılıyor sanırım değil mi