Ozgezfroglu ağda sonrası benim de aynı şekilde yanma kaşınma oluyor ama en güzel kesin çaresi kantaron yağı canım. Hem cilde aşırı iyi geliyor hem de renk dengesini sağlıyor kararmaya engel oluyor.
Sarı kantaron ya da kantaron yağı alabilirsin hatta büyük bi şişe al bebeğine de kullanırsın ilerde 🥰