Sssbll 5le başladım ilaca rağmen 7lere yükseldi dozu arttırdık düşüşler yaşadık ama 2.5u aylar sonra gördüm. Doğuma yakın 3′ü tekrar geçti zaten. Bir gün içmesem o hafta kan versem yine 4 küsür çıkıyordu (Hamilelik öncesi vardı zaten) Sezeryan doğum yaptım, doğum kağıdında tehlikelerde tiroit yazıyordu sonradan gördüğümde 🤦🏻♀️ ama sezeryan için aneztezi doktoruyla görüştüğümde son değerimi sormuştu 3 küsür ama 7lerden düştüm diyince 7lerde olsa da problem yok dert etme demişti. Çok şükür sağlıklı bir doğum gerçekleştirdik