mucizemgelsin61 Kızlar ya bişey sorucam ben amniyosentez yaptırmıştımda şimdi hastaneden aradılar eşimle beni çağrıyorlar ikimizdende kan alınacakmış sanırım çok endişelendim acaba bu rutin birşeymi yoksa bir problemin habercisi mi ?
Ayse0575 mucizemgelsin61 eğer bir sorun varsa genelde arıyorlar anne babadan mı geliyor yoksa sadece bebek kaynaklı mı diye