melekmi22 Nesli01- ben sorunuzun cevabını bilmiyorum ama spiral kullandığınız için sormak istedim takildiktsn sonr kanama yaşadınız mı acaba
Nesli01- Onerbaby yaaaa süper 🫶🏼 bende bekliyorum daha günüm var inş pozitifimdir çok sevindim mesajınıza çok teşekkür ederim
Nesli01- melekmi22 regl döneminde takıldı eskisine nazaran regl günlerim uzamıştı ama ekstra bi kanamaa olmadı
Ahs34 Nesli01- ben 11 yıllıktı çıkardım ilk ay hamile kaldım ama 10 haftalıktı karnımda öldü kürtaj oldum
melekmi22 Nesli01- ben yeni doğum yaptım 2,5 ay oldu henüz regl olmadım o şekilde takıldı kanama oldu hafif regl olmuş gibiyim ama nrml sanırım
Nesli01- melekmi22 bende 4. Ayımda regl olmuştum o zamwn taktırmıştım düzenli bir şekilde olur o zaman kanama olması normaldir ama
beysenyil Nesli01- bir sene spiral kullandım aralık ayında çıkarttırdım. Tabi insan vücudu herkesin farklı olabiliyor ben çok stres yaptım ondan kaynaklında olduğunu düşünüyorum sonra haziran ayında hamile kaldım bi 6-7 ay sonra 🙃