10+6da doktora gittim daha 3cm dedi fazlası eksiği var mı bilmiyorum cinsiyet olarak da kız dedi. Ama aklıma takılıyor 10+6 11. Hafta oluyor sanırım ve 11. Haftada 4 cm olur bebek yazılmış internette bir sıkıntı olabilir mi? Doktora sıkıntı var mı diye sordum hayır haftasında dedi ama bu gün gün geri olması beni tedirgin etti. Daha önce bir kez 7 haftalık gelişim geriliği olmuştu kayıp yaşadım o yüzden de tedirginim.