Nazsuuu Arkadaşlar biliyorsunuz ki 6 gündür hastanede yatıyordum gebelik kolestazi yüzünden ama gripte olmuştum doktorlar ilaç yazmamış bende sağlık ocağına gidip bunları yazdırdım kullanan oldu mu zararlı mı acaba
Merve-metin Nazsuuu benim doktorum kesinlikle ilaç kullandırmıyor ki doktorlar yazsa bile kadın doğum doktorları kullandırmıyor ilaçları bence kullanma bol c vitamini tüket portakal mandalina vs bol sıvı iç canım çok geçmiş olsun
Feliz Nazsuuu asla kullanmayın dr da zaten ilaç yazmamış etmeyin. Ben limon+limon suyuyla iyileşmeye çalıştım. Artı bol bol dinlenin. Tuzlu suyla gargara yapın.
Kardelen92 Nazsuuu bende grip oldugumda doktora gittim doktor asla ilac onermedi ve burun spreyi sadece kullanabilirsn onuda yazdi bitane zorda kalmadikca kullanmani tavsiye etmiyorum dedi
Merve-metin Nazsuuu kullanma canım bende inanılmaz kötüydüm 2 hafta oldu hala tam anlamıyla gribim geçmiş değil ama hafifledi bide serum taktırdım ben oda biraz olsun toplanmama sebep oldu
Nazsuuu Merve-metin bende serum takacağım böyle devam ederse ya 6 gün boyunca hastanede yattım tek bı hap veya serum takmadlar ya
Feliz Nazsuuu limon portakal artık bulduğunuz c vitamini olan ne meyve varsa suyunu sıkın için. Dinlenin. İn şa Allah çabuk toparlanırsınız
Nazsuuu PinkBerryy söyledim aslında ama normalde diğer doktorlar da grip olduğumda hiç bu ilaçları yazmamisti
Merve-metin Nazsuuu doktordan iste canım serum takın iyileşemiyorum de gerekirse özele git serum taktırmak için parol ve vitamin serumu takıyorlar hemen toparlarsın hiç değilse
Feliz Nazsuuu kıyamam Allah yardımcın olsun. Anlıyorum seni. Grip çok yoruyor insanı. Nefes alamama durumu da cabası
Kardelen92 gaydirigubbakcemilem ben spreyde kullanmadim cunku cok zorda kalmadikca kullanma demisti kullanmadim korkuma
gaydirigubbakcemilem Kardelen92 bende daha yeni atlattım hep tuzlu suyla gargara yaptım pastil kullandım sterimar kullandım birde redoxon içtim suda eritip öyle toparladım