Öncelikle sizi tebrik ediyorum rabbim analı babalı vatanına milletine hayırlı evlat olmayı nasip etsin benim bu ilk gebeligim şuan 30 +1 deyim en çok korktuğum şey bu kasılma sancı olayları çünkü anlamıyorum karnımds sertlik oluyor bazen adet olacakmış gibi ağrım oluyor arada bunlar bu haftada normal mi erken doguracam.diye korkuyorum valla