Sudem biz bunalıyoruz ama normal haftası zaten 40 canım o yüzden hiç takma ben bile suan daha 37+4üm 38de gelsin istiyorum ama hiç sanmıyorum 40ı bekleyecek gibi hissediyorum artık kolay değil hamile olmadan nasıl yaşanıyordu unuttuk resmen ama bebislerimize kavuştuğumuzda herseye değecek hayırlısıyla insanları duymamazlıktan gel hayırlısı ne zamansa o zaman gelsin miniklerimiz 🥳