Kızlar adetime 3 gün kala beta 46 çıktı bir gün sonra 128 ondan 3 gün sonra da 386 çıktı kesin gebe miyim sizce sağlık ocagı ve acildeki doktorlar bu değer gebelik demek için yetersiz diyorlar kadın doğuma gitmeyi düşünüyorum kese olmasa da rahim kalınlığına göre falan gebelikten emin olabilir miyim