mucizemgelsin61 21 haftalığım bugünden beri kollarım ağrıyo ikiside bileklerim böyle damarlarım çekiliyor sanki dayanamıyorum bazen yaa normalmi anlamadım yaşayan varmı😔
mucizemgelsin61 _ecemg Hayııııır şuan çok feci yani napıcağımı bilmiyorum yakın zamanda randevumda yok ama yarına alayım olmazsa
_ecemg mucizemgelsin61 Doktorunuza mesaj atın isterseniz benim doktorum Ocean üçlü etki önermişti 12. Haftadan beri kullanıyorum şu an 38+2 olduk hala devam
mucizemgelsin61 _ecemg Doktoruma ulaşamamki hatta bayadır randevu bulamıyorum sanırım hastanedende ayrılmış şuann doktorum yok diyebilirim yani en son başka bi doktora gittim
_ecemg mucizemgelsin61 O zaman eczacınıza danışın Ocean üçlüyü hamileler kullanıyor hep ben de dediğim gibi başından beri kullanıyorum sıkıntı yaşamadım hatta öneriliyor
Glsh204 Benimde çok ağrıyor bir kaç gün sürüyor vitaminlerimide düzenli içiyorum geceleri sıcak su torbası koluma koyarak zar zor uyuyorum 😔
mucizemgelsin61 Glsh204 Hadi ya ya böyle kollarımı aşşağıya doğru sarkamıyorum serbest bırakamıyorum yani kaldım öyle evde işde yapamıyorum şuan. Bide ben vitaminde kullanmıyorum şuan bittiler daha henüz bişeye başlamadım