@Yfki Buğlem söylemesi zor ve kulağa bencede hoş gelmiyor. Çok daha güzel kız isimleri var. Tabii siz illa ki bu isim derseniz bize bir şey demek düşmez☺️ fikir almak için açmışsınız sohbeti kafanız da karşa bilir. Canınıza sıkıla bilir. Siz beğeniyor ve seviyorsanız kimseyi duymayın. Kızım olaydı ASEL koyacaktım. Sare, İnci, Defne, Ela, Zeynep, Elif isimlerinide çok beğeniyorum ayrıca.