Eylul41 önlem amaçlı serklajda çok çok nadiren açılma oluyor o da ciddi rahim ağzı yetmezliklerinde. Senin şimdi açılma olmadan atılacak hiç korkma koruyacak. Ben de çok korktum ilki 17 hafta kayıptı ciddi yetmezlik olduğunu düşündüm hep ama benim de rahim anomalisi vardı ufak perde ve t rahimdi yanlardan basık. Önce histereskopiyle düzeltildi, sonra doktor rahim anomalisi varsa rahim ağzında da problem vardır önlem amaçlı serklaj atalım dedi. 13. Haftada atıldı şimdi 36 dayım çok şükür bu güne kadar bir sorun olmadı rahim ağzı da hep 32 lerde seyretti. Ben çok korktum hep kötü hikayeler de okudum iyi hikayeler de ama her hamilelik kendine özel ve önlem amaçlı serklaj çok güzel koruyor merak etme. Acillerde de çok vardı doktoruma gelen 35-36 gören hatta 5 kaybı olan hasta vardı acil atılmış açılmış doktorum yine atmış 35 te doğurdu. Doktorum Aydan Biri sayfasında var bir sürü hikaye araştırabilirsin ordan da