Kızlar yurt dışında yaşıyorum almancam fazla yok
Kan almıştı kadın doktorum ve bugün eşimi aradılar,
Çok iyi konuşmamış doktorum
hCG 3403 cıktı kanda
Almancada bişey yazıyor Türkçeye çevirdim ama yine çok anlayamadım (4 mm’lik tartışmasız küçük intrauterin amniyotik boşluk.)
Lütfen anlayanız varsa tam net ne demek olabilir söyleyebilirmi biri
Acaba düşük tehlikesimi var anlamadım
Randevuyu pazartesine verdi o zamana kadar bişey olursa acile gidin demişler
5 haftalığız