helin0121 Haftadaki hamişler sizde durumlar nasıl. Benim bebek 2 gündür biraz indi . Karnım eskisi kadar dik değil ordan anlıyorum. Böyle olunca ne kadar sonra doğum olurki. Henüz belirti yok heyecan korku var . Siz nasılsınız ?