Arkadaşlar merhaba,
7+3 deyim. Çok fazla midem bulanıyor ve iştahım hiç yok 😞 Bulantıda bu ilacı veriyorlarmış diye duydum. Size doktorlarınız kalp atışından sonra mı verdi acaba kullanıma başlamak için belirli bir süresi var mı? Kullanınca kendinizi nasıl hissettiniz yemek yiyebildiniz mi