Glhnmsrr normal doğum istiyorsan bebeginde de bir sıkıntı yoksa 39-40a kadar bebisin dönmesi kanala girmesi beklenir eğer 40ı geçince de bebegin makat gelis olursa da nstye ve sancına göre sezaryene alınırsın canım. Doğum şeklini doktorunla konus en iyi bilgiyi o verecektir sana