27 haftalık hamileyim ve yaklaşık 1 ay önce şiddetli kasılmam başladı tuvalete bile oturup kalkarken kitleniyo gibiydi karnım doktorum kasılma normal değil gel bakalım dedi şükür sorun yoktu bebeğin de suyu fazlaymış şeker testi yaptık normal cıktı. Bol bol dinlen yürüyüş bile yapma dedi 34. Haftaya kadar. Bende baya dinlendim epey azaldı kasılmalarım ama hala var tabi. Hünde 2 tane de magnezyum alıyorum