Esinnur63 kanamam yokçok şükür . Ama sanki bunlar yerlesirken olurmuşta bu haftalarda olmazmış gbi geldi ondan sormak istedim . Idrarda yanma falan da yok . Ama sarı akıntım var . Acaba mantar olabilir mi ? Ama yanma yok ,o yogun yogurt gbi akintida yol sadece o normal akintim sari renkli