Karnın tam tok ve çikolata yiyip git bolca su iç uyanır canım. Gerekirse bir de Türk kahvesi bebişleri hareketlendiriyor . Serum yemektense bunları önerebilirim . İlk bebeğimde sancım başladığında geceydi nst hareketsizdi gece yarısı olduğundan çoktan yemiştim yemek. Serumla biz de hareketlendirmiştik.