Kızlar dün 37+1 de kontrolüm vardı ve bebeğim 3300 gr olmuş. Doktorum 1 hafta daha bekleyip kilo durumuna göre sezaryene alabilirim 39.haftada, normal doğumda çok dikişin olur , bebek iri görünüyor biraz dedi. Sizin bebeklerinizin kilosu nasıl ve doğum hakkında nasıl bi yol izleyeceksiniz?