Arkadaşlar benim normalde 23 Eylül beklenen adet tarihimdi fakat olmadım hatta çok afedersiniz ama o gün ishal oldum bazı arkadaşlar ishalin gebelik belirtisi olabileceğini söylemişti onun dışında ben her regl zamanımda göğüs hassasiyeti yaşamam çok nadirdir yani, o gün göğüs hassasiyeti yaşadım fakat beş gündür gecikti olmadım dünden önce erken gebelik testi yaptım negatif çıktı bugün bir daha erken gebelik yapmayı düşünüyorum fikirleriniz neler bana yardımcı olur musunuz artık zaten bu saatten sonra daha da kafayı yormammayı düşünüyorum