orkidemm_ hiç olumsuz şeyler düşünmeyin, ben çevremdekilerin yorumlarından etkilenip doktoruma sormuştum, hocam az mı sizce yaa demiştim 😂 o da ne olsun istiyorsun çocuğuda gördük, göremeseydik ona göre değerlendirirdik şu anda güzel demişti 😂 çocuk oraya yerleştikten sonra değer çokta önemli değil, çünkü bir sürü progesteron içeren ilaçlar var, bana hem fitil hem hap gibi kullanılanını yazmıştı, fitil olarak kullanmaya üşenmiştim, aklıma geldikçe geceleri yatmadan bitane hap gibi yutuyordum 😁